Suport online de la distanță

Asistența IT / Suport online la distanță este utilizată pentru a remedia problemele computerului de la distanță, de obicei prin utilizarea instrumentelor software de asistență la distanță.

Serviciile de asistență online de la distanță scurtează foarte mult timpul de intervenție și rezolvarea unei probleme de funcționalitate IT. Echipa noastră este foarte preocupată ca timpii de răspuns și rezolvare să fie cât mai mici în cadrul contractelor de mentenanță IT.

Serviciile din această categorie includ atât asistență directă pentru utilizatori, cu software de tip Remote Desktop, cât și servicii de operare și întreținere a infrastructurii IT software de la distanță (mentenanță servere, routere și alte active de rețea, actualizări software, securitate informatică, etc.), cu acces printr-o rețea securizată (VPN).

 

Suportul nostru IT de la distanță este conceput pentru a rezolva problemele tehnice pe care le întâmpină echipa dvs., indiferent de locația acesteia, prin Internet.

Investigăm și rezolvăm problemele IT cu serverele, dispozitivele de stocare, echipamentele active de rețea, stațiile de lucru,  dispozitivele mobile, aplicațiile cheie, sau mai simplu spus, cu intreaga infrastructura IT pe care o utilizați, hardware și software. 

Luăm măsurile necesare pentru a ne asigura că accesul în rețeaua companiei dvs. este sigură și nu lasă datele cheie și sistemul vulnerabile.

Fiecare situație în parte este înregistrată în sistemul nostru de ticketing pentru o raportare și evaluare ulterioară. În funcție de înțelegerile contractuale, întocmim un tablou complet, cu date tehnice de structură și funcționalitate hardware și software în cadrul aplicației de tip IT Service Manager (ITSM) pe care o utilizăm, având în orice moment o imagine de ansamblu a infrastructurii pe care o gestionăm. Această abordare ne permite să fim prompți și mai ales eficienți în serviciile pe care le oferim.

Beneficii ale asistenței IT de la distanță

 

  1. Reduceți costurile operaționale
    aveți acces de la distanță la o echipă de asistență de top pentru o fracțiune din costurile cu personalul (salarii, costuri operaționale, training)
  2. Timp de răspuns și rezolvare rapide
    asistență la cerere și în timp real, pentru asigurarea timpului de funcționare și a fluxurilor de lucru neîntrerupte
  3. Productivitate îmbunătățită
    utilizatorii finali se pot concentra pe sarcinile individuale și pe obiectivele generale de afaceri fără întreruperi
  4. Rămâneți concentrați pe afacere
    utilizatorii finali se pot concentra asupra obiectivelor lor fără să-și petreacă timpul încercând să rezolve problemele tehnice.
  5. Securitatea și stabilitatea infrastructurii IT
    întreținere regulată, patch-uri se securitate, gestionarea integrărilor, permisiunilor de acces și a diverselor funcționalități legate de securitate cibernetică
  6. Acces la ultimele tehnologii în IT
    echipa noastră ține pasul cu noile tehnologii IT și este bucuroasă să vi le pună la dispoziție